Kievstar phone +38 (067) 967 37 98
mts phone +38 (099) 084 48 40
life phone +38 (063) 633 61 03
adress м. Київ, пр. Бажана, 14А (оф. 2-А)
E-mail enterp@ukr.net

Експертна оцінка нерухомості

Експертна оцінка нерухомості (квартири, будинки, таунхауси, пр.) має на меті визначення ринкової вартості (інших видів вартості) права власності або інших майнових прав (наприклад, права оренди) відносно оцінюваного об’єкта.

При визначенні ринкової вартості житлової нерухомості враховуються всі характеристики об’єкта: місце розташування, площа, віддаленість від основних об’єктів інфраструктури району, планування, стан будинку і рік побудови, рівень обробки, тип будинку, поверховість, наявність (відсутність) вбудованих меблів тощо.

Причини по яким Вам може знадобитися незалежна оцінка нерухомості:

– здійснення операцій купівлі-продажу;
– перереєстрація права власності після смерті власника квартири (спадщина);
– оформлення договору дарування;
– формування статутного капіталу підприємств;
– оформлення договору застави для отримання кредиту;
– укладання договорів страхування;
– для цілей бухгалтерського обліку;
– прийняття управлінських рішень тощо.

Перелік документів необхідних для проведення оцінки:

Для цілей оформлення договору купівлі-продажу, дарування, для банку

  1. Документи, що підтверджують право власності на об’єкт оцінки (договір купівлі-продажу (дарування), свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину тощо).
  2. Технічний паспорт БТІ.
  3. Документ, що підтверджує особу замовника оцінки.
  4. Ідентифікаційний номер замовника оцінки.

Для цілей перереєстрації права власності після смерті власника нерухомості (спадщина)

  1. Документи, що підтверджують право власності на об’єкт оцінки (договір купівлі-продажу (дарування), свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину тощо).
  2. Технічний паспорт БТІ.
  3. Документ, що підтверджує особу замовника оцінки.
  4. Ідентифікаційний номер замовника оцінки.
  5. Свідоцтво про смерть власника нерухомості.
  6. Документ, що підтверджує право на проведення оцінки наследополучателем (заповіт, витяг про відкриття спадкової справи, свідоцтво про шлюб (народження).

Оцінка комерційної нерухомості (офіси, магазини, торгове, виробниче, складське приміщення тощо.) для юридичний осіб:

  1. Документи, що підтверджують право власності на об’єкт оцінки (договір купівлі-продажу (дарування), свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину тощо).
  2. Технічний паспорт БТІ.
  3. Установчі реєстраційні документи юридичної особи.

Термін виконання 1-2 дня

Всі звіти реєструються в електронному реєстрі Фонду державного майна України БЕЗКОШТОВНО!